Leírás
Kiváló magyar okos fali töltő bármely elektromos autóhoz (22 kW)
Egy fali töltő tartólábon, amely így töltőoszlopként funkcionálhat!
Hihetetlen, de 3 év magyar gyártói garanciával!
Integrált 6 mA DC szivárgóáram védelem, amelynek köszönhetően a telepítéskor nem szükséges B típusú érintésvédelmi (FI) relét beépíteni, elegendő egy A típusú FI relé beépítése. Ez kb. bruttó 125.000 Ft árelőnyt is jelent más termékekhez képest.
Amperenként állítható áramerősség
Munkahelyi vagy otthoni töltéshez is
1 vagy 3 fázisról is használható
Műanyag ház, Type 2 csatlakozóval
IP védettség: IP54
Garancia: 36 hónap!!!!
Terhelésmegosztás
Intelligens terhelésmegosztás a rendelkezésre álló energia menedzseléséhez; dinamikus megosztás; töltőpontok megosztási csoportba szervezhetők, és a rendelkezésre álló energiát egymás között tudják megosztani, illetve OCPP kapcsolaton töltési menetrendet fogadhatnak; priorizálás.
Felhasználói azonosítás
Felhasználó azonosítása RFID kártyával, de rendelkezik beépített webszerverrel is az okos funkciók programozásához, kezeléséhez.
Töltés indítása
Felhasználó azonosítása után vagy távfelügyeletről vagy web felületről.
Töltés befejezése
RFID érintéssel, jármű felőli csatlakozó oldásával, távfelügyeletről vagy web felületről.
Energiamérés
MID hiteles fogyasztásmérő, ami a töltés során felhasznált energia elszámolásának és továbbszámlázásának alapja.
Az ORNO okos mérő külön kiegészítőként vásárolható meg, 39.000 Ft + ÁFA /db áron.
Kommunikáció
OCPP 1.6 protokoll
Biztonság
Tűzfal, HTTPS web kapcsolat, TLS OCPP kapcsolat, firmware update lehetőség
Töltési napló
A berendezés a saját helyi fájlrendszerében is képes gyűjteni a töltési eseményeket, melyek később kinyerhetők. Ezáltal eleget tud tenni a negyedévenként esedékes adatszolgáltatási kötelezettségnek.
A SMART funkcióval ellátott berendezések képesek egymással és a felügyeleti rendszerrel kommunikálni, valamint kényelmes, web alapú felhasználói felületet kínálnak az üzemeltetőknek és végfelhasználóknak.
A funkció megnyitja az utat a töltések kontrollálása és esetleges elszámolása előtt.
A SMART terhelésmegosztással a rendelkezésre álló teljesítményt osztjuk szét az éppen töltődő autók között, ezáltal minden jármű a lehető legtöbb energiát tudja vételezni egészen addig, amíg azt a rendelkezésre álló betáplálás engedélyezi. Így teljes kihasználtságnál sem kell félni a túlterheléstől.
A teljes körű terhelésmenedzsmenthez az okos töltőket csoportba szedve, megfelelően forgatott fázisokkal elérhető, hogy minden pont maximálisan tudjon tölteni, ha azokat egyfázisú autók terhelik. Az sem okoz problémát, ha beáll közéjük néhány 3 fázison vételező autó (pl. Tesla, Renault Zoe), mert azok is megkaphatják a nekik jutó részt.
Amennyiben az elektromos autók töltését kizárólag a saját járműpark töltésére használják, az energiaellátás saját mért vezetékről történik, és a töltési szolgáltatás nem irányul gazdasági haszonszerzésre, úgy a töltő létesítése és üzemeltetése nem engedélyköteles.
A töltési adatokat a készülékek a beépített web felületükön (jelszavas azonosítás után) elérhetővé teszik (töltési naplók, CSV fájlba exportálva).
A helyi hálózatba kötött töltők képesek egy RFID adatbázissal üzemelni külső kapcsolat nélkül is. Így nem szükséges egy RFID eszközt minden töltőpontnak megtanítani, ezáltal egyszerűbbé válik az üzemeltetés. Ehhez javasolt vezetékes Ethernet hálózat kiépítése, de a berendezések WiFi hálózaton is tudnak kommunikálni egymással.
Az “okos opció” biztosíthatja a LuminanCity szerverei felé az adatküldést. Ez esetben minden töltő adata egy helyről elérhető (portál szolgáltatás).
Amennyiben fizetős szolgáltatásként szeretnék kínálni ügyfeleiknek a töltést, akkor az egy engedélyköteles tevékenység. Ez esetben a CPO és EMPS szolgáltatást külső partnerre bízzuk, az ő szolgáltatásuk külön számla ellenében, a velük megkötött szerződés alapján történik.
Az okos opcióval rendelt készülékek később is integrálhatók bármely szolgáltató rendszerébe, akik szabványos (OCPP 1.6 JSON) kommunikációs protokollt használnak.
Távfelügyeletbe kötve lehetővé válik a távoli diagnosztika és a Firmware
frissítése.
Dinamikus energiamenedzsmentre, azaz árammegosztásra is képes
Az árammegosztó egy rendszer része, amelynek az a célja, hogy megakadályozza a háztartás túlterheltségét. Úgy működik, hogy fel van szerelve egy okos töltő, valamint egy okos mérő, a kettő pedig egy kommunikációs kábellel össze van kötve. A mérő feladata, hogy figyelje, mekkora a háztartás pillanatnyi áramfelvétele és ha túl sok lenne, akkor az autó töltési teljesítményét csökkenti. Így nem csapja le a biztosítékot. Tipikusan oda szoktuk ajánlani, ahol kevés az áram és nem is nagyon lehet bővíteni, ellenben sok a nagy fogyasztó. Például: elektromos fűtés, szauna, jacuzzi, klíma, elektromos sütő.
LuminanCity tartóláb
Anyaga tüzihorganyzott acél, mely nagyon ellenálló az időjárás viszontagságaival szemben.
Talpa négy csavarral a már elkészült beton aljzathoz rögzíthető.
A kábelezést esztétikus módon a cső belsejében lehet elvezetni.
8 cm átmérőjű.
Luminancity töltő telepítése a Speedzone-nál – YouTube videó
MAGYAR gyártmány egyenesen Budakalászról
36 hónap gyártói garancia
A kiállított számlát elektronikusan eltároljuk, így a későbbiekben Önnek azt nem kell számunkra bemutatnia.
Melyik autókat lehet ezzel a töltővel tölteni?
Audi R8 e-tron; Audi Q4 e-tron 35; Audi e-tron GT; Audi Q4 e-tron 40 / 45 / 50; Audi Q8 e-tron; Audi SQ8 e-tron
BMW i3 60 Ah / 94 Ah; BMW i4; BMW i7; BMW iX; BMW iX1; BMW iX3; BMW i3 / i3s 120 Ah
Citroen e-C4; Citroen e-Berlingo; Citroen e-SpaceTourer; Citroen e-Jumpy
CUPRA Born
Dacia Spring Electric
DS 3 Crossback E-Tense
Fiat E-Ulysse; Fiat 500e
Fisker Ocean
Ford Mustang Mach-E
Genesis GV60, Genesis GV70, Genesis G80
Honda e Advance
Hyundai Ioniq Electric 28 kWh; 38 kWh; Hyundai Kona Electric 39 kWh; 64 kWh ; Hyundai IONIQ 5; Hyundai IONIQ 6
Jaguar I-Pace EV400
Kia e-Soul 39 kWh; Kia e-Soul 64 kWh; Kia e-Niro 39 kWh; Kia e-Niro 64 kWh; Kia EV6; Kia Niro EV
Lexus UX 300e; Lexus RZ 450e
Mazda MX-30
Mercedes EQC 400 4MATIC; Mercedes B 250e; Mercedes EQA; Mercedes EQB; Mercedes EQC; Mercedes EQE; Mercedes EQS; Mercedes EQV; Mercedes eVito
MG MG4 Electric; MG MG5 Electric; MG ZS EV; MG Marvel R
Mini Cooper SE
Nio ET5; Nio ET7; Nio EL5
Nissan Leaf 40 kWh; Nissan Leaf e+; Nissan Ariya
Opel Combo-e; Opel Corsa-e; Opel Mokka-e; Opel Vivaro-e; Opel Zafira-e
Peugeot e-2008; Peugeot e-208; Peugeot e-308; Peugeot e-Expert; Peugeot e-Rifter; Peugeot e-Traveller
Polestar 2, Polestar 3
Porsche Taycan
Renault Kangoo 33 kWh; Renault Kangoo E-TECH Electric ; Renault Trafic E-TECH Electric ; Renault Megane E-Tech; Renault Zoe; Renault Twingo Electric
Skoda Citigo-e; Skoda Enyaq iV
Smart EQ
Tesla Model 3; Tesla Model Y; Model S; Model X
Volkswagen e-Up!; Volkswagen e-Golf ; Volkswagen ID.3; Volkswagen ID.4; Volkswagen ID.5; Volkswagen ID. Buzz Pro
Volvo C40 Recharge Pure Electric; Volvo XC40 Recharge Pure Electric; Volvo EX90 Twin Motor
XPENG P5
Type1 csatlakozós autóhoz (pl.: régi Leaf, iOn, C-Zero, Focus, PHEV-k) a kábel nélküli töltőberendezés javasolt. Szükség esetén Type2-Type1 adaptert biztosítunk.
Ebben a blogbejegyzésben is ott van a puska a töltő kiválasztásához!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.